Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

WE HAVE A SERIOUS PROBLEM ON DEEPWORLD//TENEMOS UN SERIO PROBLEMA EN DEEPWORLD

AlvarilloxAlvarillox EspañaPosts: 58Member

-Español/Spanish

Llevo un largo tiempo observando que cada vez es mas frecuente una mala practica en los hell worlds. Dicha práctica consiste en poner uno o varios protectores sobre el expirator y rodearlo con bloques de piedra o metal haciendo imposible que los demás jugadores puedan acceder a el para activarlo y poder raidear las dungeons bloqueadas por los infernal protectors. Esto supone que el jugador que logra proteger el expirator decide cuando se activará que obviamente es cuando todos los jugadores se han cansado y han salido de la partida, momento en el cual estos jugadores aprovechan para raidear una media de 10-12 dungeons que antes estaban protegidas por los infelnal protectors. He estado viendo también mucha gente increpar e insultar
a otros jugadores por llegar a una dungeon que están raideando, usar una bomba y matarlos para llevarse los cofres, o simplemente son mas rápidos que el que había en dicha dungeon y se llevan el botín antes. Yo soy de esos, hace el juego muy emocionante ya que deepworld está ambientado en un mundo post-apocalíptico y se supone que en un mundo así prima la supervivencia y la ley del mas fuerte. A mi me han robado muchas dungeons, pero no por ello he increpado ni me he cabreado desmesuradamente, ya que son esas cosas las que te llenan de adrenalina en ese momento y aceleran tu corazón cuando tu y una o más personas estas en una misma dungeon peleando para ganar un botín, eso hace realmente emocionante este juego y te hace además querer subir de nivel y hacerte más fuerte y habilidoso para imponerte al resto de jugadores, a mi modo de ver es una competitividad sana aunque respeto al que no le guste pero no indultéis por ello. Volviendo al tema principal, pienso que es una falla en el juego ya que este no permite usar protectores al lado de loots ni de dungeons sin raidear y del mismo modo no debería permitirse que el expirator pueda ser protegido, o al menos que se pueda proteger pero una vez se haya activado y recolectado el numero de fantasmas suficiente para desbloquear los infernal protectors y con ello raidear las 10-12 dungeons que mencioné anteriormente.

-English/Inglés-

I've been a long time, noting that every time is more often a bad practice in the hell worlds. This practice consists of putting one or more guards on the expirator and surround it with blocks of stone or metal making it impossible that other players have access to the to activate it and to raidear the dungeons by the infernal protectors. This means that the player who manages to protect the expirator decide when it will be activated which obviously is when all players have tired and have come out of the game, time in which these players take advantage of to raidear an average of 10-12 dungeons that were previously protected by the infelnal protectors. I've been seeing also lot of people beat and insult others players for reach a dungeon that are raid, use a bomb and kill them to take the treasure chests, or simply are more quick to that which was in the dungeon and take the loot before. I am one of those, it makes the game very exciting since deepworld is set in a post-apocalyptic world and assumes that in a world so raw material survival and the law of the more strong. To my stolen me many dungeons, but nonetheless I have insulted or I have goats excessively, are those things which you fill with adrenaline at that time and accelerate your heart when your and one or more persons these in a same dungeon fighting to win a swag that makes really
exciting East game and it also makes you want to level up and become stronger and more skilled to assert yourself to the other players, in my view is a healthy competitiveness although I respect does not like that but not you indultéis why. Turning to the main topic, I think that is a flaw in the game since it does not allow to use guards beside loots or dungeons without raidear and similarly should not be allowed that the expirator can be protected, or at least which can protect but once has been activated and collected the number of ghosts enough to unlock the infernal protectors and thus raidear the dungeons 10-12 that I mentioned earlier.
image.png
2048 x 1536 - 3M

Comments

• AlvarilloxAlvarillox EspañaPosts: 58Member
    See the image under the text to understand what i'm saying
  • SirentistSirentist Posts: 9,086Member, Moderator, Arbiter
    This has been a problem for a long time, and many players have asked the devs to respond. I agree with you -- it is unfair for one greedy person to basically make it so no one else can enjoy hell worlds. Unfortunately, the devs have not responded in any way to the many threads and suggestions that players have offered over the past year or so. My only advice is to avoid hell worlds until you have reached max skills and can play on a large desktop monitor.
  • ItzDenniszItzDennisz Ñ͚̮̜͈̥̙͆̇Ư̥̰̓̚L̻̼̖̲̲̱̒͐͒̉̚L͎͙̲̗̝̯̑̔ͭ͡Posts: 2,948Member
    I think the developers should add a system where unless you are the world owner you cannot place protectors within a specific radius of the expiator.
    -Spanish/Español-

Esta practica podrá continuar hasta que los desarrolladores le pongan remedio, y es cierto que lleva mucho tiempo, pero no por ello debemos desistir, hace poco que me registré en el foro, y me voy a proponer solucionar todos los problemas que surjan en el juego insistiendo en este foro hasta que los desarrolladores lo vean y le pongan solución.

-English/Inglés-
    This practice may continue until the developers to remedy, is that it takes a long time, but not that is the reason why we must desist, recently I registered in the Forum, and I'm going to propose to solve all the problems that arise in the game to insist on this forum until the developers see it and put solution.
  • MaverickMaverick The Chernokov ashesPosts: 51Member
    edited May 2016
    "Vulturing" or in this case: "Forced Vulturing" as people have rightfully, and eloquently put it, is a bad practice in all manner of games.
    Why the devs have done next to nothing to stop this is beyond me.
    Even more so after what appears to be multiple requests from the player base spread out over multiple years.
  • derpdeederpdee Dark side of the moon.Posts: 1,213Member
    edited May 2016
    Alvarillox I am confused. You have blocked two expiators so far and didn't share with other players. So it's ok for you too do it but not others?
  • HazmanaHazmana At The Krusty KrabPosts: 548Member

I think the developers should add a system where unless you are the world owner you cannot place protectors within a specific radius of the expiator.

No, just no.
  • KittyKupoKittyKupo Laying in a sunbeamPosts: 2,252Member
    Why don't the expiators just have an aura around like them like the spawn points, where you can't build anything around them? That way someone would have to really go out of their way making a giant block around the expiator.
    derpdee said:

Alvarillox I am confused. You have blocked two expiators so far and didn't share with other players. So it's ok for you too do it but not others?

Derpdee, I protect the expirators that may not come people like you and stay with all the chests. You protect them and sales of the game until a time passes and all are going to be your only. I don't protect it, I go, I look for all parts of the expirator and active it although there are people in the game. In fact there is a player called Jeanie, who does the same to me, because we know that if outisde your and protect them is to stay with everything, because although you're a veteran player and is much more richer than most even preach this greedy practice.

Derpdee, Yo protejo los expirators para que no venga gente como tu y se quede con todos los cofres. Tu los proteges y sales de la partida hasta que pasa un tiempo y todos se van hasta quedar tu solo. Yo no lo protejo y me voy, yo busco todas las partes del expirator y lo activo aunque haya gente en la partida. De hecho hay una jugadora llamada Jeanie que hace lo mismo que yo, porque sabemos que si llegad tu y los proteges es para quedarte con todo, porque pese a que eres un jugador veterano y es mucho mas rico que la mayoría aún recurres a esta práctica avariciosa
    Lo mas eficiente es un área alrededor del expirator similar a la que hay en los spawns como propone kittykupo, a diferencia de que esta desaparezca cuando el expirator haya absorbido los fantasmas necesarios para desbloquear los infernal protectors por si alguien quiere quedarse con el mundo para decorarlo. Hay que decir que esto puede no ser suficiente porque con varios protectores podría seguir protegiéndose para evitar que otros jugadores lo activen aunque sí que se lo dificultará.

The most efficient is an area around the similar expirator that there in the spawns as proposed by kittykupo, unlike that it disappears when the expirator sucked ghosts necessary to unlock the infernal protectors if someone wants to stay with the world to decorate it. I must say that this may not be enough because with several guards could continue protecting to prevent other players to activate it though it does hinder it.

Sign In or Register to comment.